Po co przepłacać i kupować drogi moduł na allegro lub innym sklepie jeżeli można zrobić to taniej wykorzystując przekaźnik samochodowy. Zasada działania jest taka sama.
Po co przepłacać i kupować drogi moduł na allegro lub innym sklepie jeżeli można zrobić to taniej wykorzystując przekaźnik samochodowy. Zasada działania jest taka sama.
Poradnik Jak zrobić tani moduł do świateł dziennych w samochodzie skomentowało 19 osób.
Apr 09, 2013
podpiołem dokładnie tak jak w opisaie i niestety drl właczjąsie razem z postojówkami,przekaznik taki jak byłpodany w opisie.przepinałem ale niepomogło.musiałem zrobic z innego schematu i na innym przekazniku działa ok. film ok ale nieprzydatny moze w maluchu działa w oplu nie.
Jun 10, 2012
Ale one daj tyle światła jak byś ich nie miał, wiec wole kupić w sklepie za 200-30 zł ale przynajmniej widać minie doskonale. A po roku czasu moje będą świecić tak samo a twoje?
Feb 18, 2012
witam, zrobiłem wszystko tak jak napisałeś, jednak światła led zapalają sie dopiero z postojówkami, albo po zapłonie ale nie gasną po zapaleniu postojówki co może być nie tak??
Jan 04, 2012
podepnij czerwony pod światla postojowe bialy pod + stacyjki a czarny - akumulatora
Jan 03, 2012
Mam pytanie mam fiata tipo zgodnie z instrukcją są podłączone światła do jazdy dziennej LED z wbudowanym modułem (3 kable)gdy włączę migacze i światłą stop LED'y migają razem z kierunkowskazami na przemian ?,biały podłączony jest do świateł postojowych,czarny do masy(akumulatora),czerwony do plusa od akumulatora i nawet jak czerwony podłącze pod stacyjkę jest taka sama choinka wie ktoś jak to rozpracować ?
Nov 27, 2011
Jeśli zakładacie diodowe bez ściemniania do trybu postojówek to wystarczy podpiąć czerwony kabel z lampek do jakiego kolwiek kabla w którym pokazuje się plus po przekręceniu stacyjki (ja mam pod przekaźnikiem od zasilania zapłonu silnika bo jest najbliżej lampy,ale oczywiście nie musi to być przekaźnik) a drugi czyli czarny minusowy koniecznie do kabla podającego plus (kolor nieznany ale wystarczy popatrzeć we wtyczkę od postojówki i znaleźć jej kabel masowy a my podłączmy się pod PLUSOWY!!!) na postojówke. Dioda podłączona w taki sposób zgaśnie przy włączonym zapłonie i włączonych postojówekach (i świateł drogowych) bo dostanie 2 plusy a jeśli wyłączymy zapłon i zostawimy postojówki, diody też nie będą się palić. Działa to w mojej mikrze i w corsie c bez zarzutu.
Sep 21, 2011
wszystko ok mam takie same swiatelka kupionie na allegro z tym przekaznikiem i tak jak piszecie ja dostalem ale zly orginalny schemat w ktorym pisza do alternatora ale po podlaczniu swieci caly czas bo leci caly czas plus jak to z allternatora problem jedynie jest z tym na filmiku mamy malucha to bez problemu pociagniemy se plus ze stacyjki a jak znalezc ten plus w skodzie octavi 1 przeciez nie bede demontowal polowe auta zeby sie podpiac pod zapalniczke czy plus z wycieraczek takrze macie racje ten zwykly ale juz do takich starszych aut a ten za 70 dych z allegro to do nowszych gdzie wszystkie kable i elektronika i obudowy plastikowe sie demontuje tak ze sie polowa zaczepow łamie albo nie wiadomo gdzie te dziury zeby sie do auta przedostac i podpiac pozdro
Aug 12, 2011
przekaźnik przykręcasz pod maską w aucie lub wkładasz go w puste miejsce obok innego przekaźnika do przekaźnika podłączasz kable zgodnie z rysunkiem na filmiku.
Aug 12, 2011
Jestem tępy gdzie podłaczyc ten przekaźnik itp. niech mi to ktos wytłumaczy dokładnie
Feb 24, 2011
Wszystko byłoby fajnie tylko mała pomyłka w pinach 87 i 87a. Plus ze świateł do jazdy dziennej powinien iść na 87a, masa na 86, plus ze stacyjki na 30 a plus ze świateł drogowych na 85. Pin 87 jest cakiwcie zbędny w tym przypadku. I wtedy gra i burcy wszystko ładnie :-)))
Sprawdzone empirycznie na pojazdach moim i małżonki.