Brak opisu
Kliknięcie w tego człowieka nie przynosi żadnego rezultatu. Tak samo, jak kliknięcie "Pauza", czy na pasek czasu, w czasie trwania tej reklamy. Nic. Dlatego, że jest to na Spryciarze.pl . Na gazeta.pl prawdopodobnie kliknięcie daje jakiś skutek.
Kliknięcie w tego człowieka nie przynosi żadnego rezultatu. Nic. Dlatego, że jest to na Spryciarze.pl . Na gazeta.pl prawdopodobnie kliknięcie daje jakiś skutek.
Tak samo, jak kliknięcie "Pauza", czy na pasek czasu, w czasie trwania tej reklamy. Też nie ma reakcji. Bo to REKLAMA!
Aczkolwiek słuszna uwaga - kliknąć w link, gdy się jest zmuszonym go oglądać. Bardzo dosadnie określenie - jednakże nie jest on idiotą. To zwykły mężczyzna o nieco innych przekonaniach religijnych, niż większość Polaków (katolicy nie wierzą we wróżby, itp.). I na pewno nie jest idiotą, że występuje w reklamie - za wszystkim stoi gruby hajs. Tyle.