Brak opisu
Masz tu parę komend na więcej fps'ów:
Komendy wpływające na ilość FPS w grze (niektóre zalecane wartości osłabiają "wygląd gry" ale zwiększają ilość FPS) :
- fps_max - w wersji 1.5 maksymalna wartość wynosi 100. Dla słabszych komputerów zalecane ustawienie mniejszej wartości, gdyż nie tylko wyciągamy mniej fps, ale także przeciąża to pracę naszego procesora
- max_shells - wartość "0" powoduje iż przy strzelaniu nie wylatują nam łuski
- mp_decals - ilość wyświetlanych dziur po kulach i liczny log... zalecana wartość = 20
- fastsprites - jakość sprite'ów ( czyli jakość dymu, wybuchów granatów) zalecana wartość = 2
- d_spriteskip - pomijanie sprite'ów. zalecana wartość = 1
- gl_lightholes - wartość "0" daje więcej FPS'ów
- gl_ztrick - tylko dla posiadaczy kart vodoo (1,2,3). zalecana wartosc = 1
- gl_clear - zmienia jakość textur. zalecana wartość = 0
- gl_cull - renderowanie widocznych elementów. zalecana wartość = 1
- gl_keeptjunctions - wypełnianie luk pomiędzy texturami. zalecana wartość = 0
- gl_dither - włącza rozmywanie textur. zalecana wartość = 1
- gl_picmip - zmienia jakość textur w OpenGL (przy czym strasznie pogarsza grafikę). zalecana wartość = 2
- gl_playermip - zmienia jakość modeli w OpenGL. zalecana wartość = 2
- gl_max_size - rozdzielczość textur. zalecana wartość = 64 lub 128
- gl_round_down - zmienia wygładzanie textur. zalecana wartość = 3
- cl_himodels - jakość wyświetlanych modeli. zalecana wartość = 0
- cl_shadows - jak nazwa wskazuje, po prostu cienie. zalecana wartość = 0
- cl_minmodels - pokazuje tylko 4 modele zamiast 10. zalecana wartość = 1
- cl_weather - pogoda na mapce. zalecana wartość = 0
- cl_corpsestay - czas w którym zabite ciała "wsiąkają" w ziemię. zalecana wartość = 1
- cl_download_ingame - ściąganie w czasie gry. zalecana wartość = 0
- cl_allowupload - wysyłanie własnych spray-log na serwer. zalecana wartość =0
- cd_fps - ilość testów przeprowadzonych przez te program anty-cziterski. zalecana wartość = 1
- r_mirroralpha - odbijanie się światła od textur. zalecana wartość = 0
- r_detailtextures - szczegółowe textury. zalecana wartość = 0
- r_mmx - "podkręcenie" procesorów z tym bajerem. zalecana wartość = 1
- violence_ablood - krew w grze. zalecana wartość = 0
- voice_dsound - jakość dźwięku. zalecana wartość = 0
- max_shells - ilość widocznych łusek przy strzelaniu. zalecana wartość = 1
- max_smokepuffs - dym na ścianach. zalecana wartość = 1