Pytanie

Avatar użytkownika

Jak zmienić adres "IP" jeśli posiadam Livebox 2.0 firmy ZTE, model ZXV10 H202N ??

Jak zmienić adres "IP" Posiadając livebox Livebox 2.0 firmy ZTE, model ZXV10 H202N . Próbowałem cos niby zmienić czytając rożne propozycje na forach ,ale to wtedy przestawał mi działać w ogóle internet.Proszę o jakieś rady czy da sie bo chce zmienić by móc korzystać np. omijania limitów itp, prosiłbym opisać co i jak mam robic. Dodam tez foto tego liveboxa na wszelki wypadek.

Dodane obrazy:

Odpowiedzi (2)

Odpowiedział(a) gabitajniak97 dodano 2012-03-26 17:42
Avatar użytkownika

Mi się wydaje, ze to niemożliwe. W umowie o Neostradę jest napisane, że masz daną prędkość i dynamiczny adres IP, czyli ze on non stop się zmienia. Zadzwoń do Infolinii, oni powinni przysłać technika, który pomoże ci to naprawić. Ale przedtem spróbuj zrobić tak:

1. Spróbuj poszukać takiej dziurki, która ma go "zresetować". Jeśli jest, włóż ostry przedmiot (może to być długopis, igła itp.).

2. Poczekaj, aż się ponownie włączy.

3. Uruchom przeglądarkę i wpisz adres IP :192.168.1.1 (to IP twojego modemu) i podczas łączenia potrzebna będzie nazwa użykownika i hasło. W dwie rubryki wpisz "admin".

4.Wyświetli się strona modemu. Poszukaj rubryki odpowiadającej za dane modemu (może to być o nazwie "Właściwości", "Interfejs", ...). Wejdź tam i ponownie wpisz login i hasło z umowy o neostradę.

5. Zapisz, wyjdź i sprawdź, czy działa, uruchamiając przeglądarkę. Jesli nie działa, to dzwoń do Infolinii.

 

To wszystko. 

Odpowiedział(a) bigdamian dodano 2012-03-28 14:37
Avatar użytkownika

1.W przeglądarce internetowej wpisujesz jako adres : 192.168.1.1

2.Po lewej stronie klikasz w zaawansowane

3. Następnie klikasz w połączenie z internetem

4. Wyskoczy monit o hasło które jeśli nie zmieniałeś to standardowo jest admin

5.Klikasz w prostokąt z napisem restart

6.Livebox łączy sie p[onownie z internetem dzięki czemu uzyskujemy nowy adres ip