Jak zmienić adres "IP" Posiadając livebox Livebox 2.0 firmy ZTE, model ZXV10 H202N . Próbowałem cos niby zmienić czytając rożne propozycje na forach ,ale to wtedy przestawał mi działać w ogóle internet.Proszę o jakieś rady czy da sie bo chce zmienić by móc korzystać np. omijania limitów itp, prosiłbym opisać co i jak mam robic. Dodam tez foto tego liveboxa na wszelki wypadek.
Mi się wydaje, ze to niemożliwe. W umowie o Neostradę jest napisane, że masz daną prędkość i dynamiczny adres IP, czyli ze on non stop się zmienia. Zadzwoń do Infolinii, oni powinni przysłać technika, który pomoże ci to naprawić. Ale przedtem spróbuj zrobić tak:
1. Spróbuj poszukać takiej dziurki, która ma go "zresetować". Jeśli jest, włóż ostry przedmiot (może to być długopis, igła itp.).
2. Poczekaj, aż się ponownie włączy.
3. Uruchom przeglądarkę i wpisz adres IP :192.168.1.1 (to IP twojego modemu) i podczas łączenia potrzebna będzie nazwa użykownika i hasło. W dwie rubryki wpisz "admin".
4.Wyświetli się strona modemu. Poszukaj rubryki odpowiadającej za dane modemu (może to być o nazwie "Właściwości", "Interfejs", ...). Wejdź tam i ponownie wpisz login i hasło z umowy o neostradę.
5. Zapisz, wyjdź i sprawdź, czy działa, uruchamiając przeglądarkę. Jesli nie działa, to dzwoń do Infolinii.
To wszystko.
1.W przeglądarce internetowej wpisujesz jako adres : 192.168.1.1
2.Po lewej stronie klikasz w zaawansowane
3. Następnie klikasz w połączenie z internetem
4. Wyskoczy monit o hasło które jeśli nie zmieniałeś to standardowo jest admin
5.Klikasz w prostokąt z napisem restart
6.Livebox łączy sie p[onownie z internetem dzięki czemu uzyskujemy nowy adres ip