Od razu nie mówie że nie wiem jak dokładnie wszystko wygląda i nie ponoszę odpowiedzialnośći za popełnione szkody podczas demontażu gdyż nie jestem pewien czy dodrze radzę.
1.Upewnij sie czy wyłączyłeś zapłon najlepiej wyjmij kluczyk Na około radia powinieneś mieć ramkę. poprostu ją podwadż (ostrożnie) [ona jest na zatrzaski]
2 Na ramce masz żarówkę od info wyłączonej poduszki pasażera, możesz ją odłączyć (ale najlepiej nie odłaczaj) prawdopodobnie jak odłączysz i włączysz zalłon pojawi ci sie błąd poduszki (naprwić można komputerowo, serwis)
3. Powinieneś zobaczyć śrubki (odkręć je)
4. Ostrożnie wyjmij radio i wyciągnij kostki.
Jak masz nowe radio tej samej firmy i do marki samochodu to kostki powinny być takie same, ale radził bym do fachowca, żeby on ci wymienił kosztuje ale będziesz pewny, że czegoś nie zepsujesz. ps. zapomniałem o czymś?
Od razu nie mówie że nie wiem jak dokładnie wszystko wygląda i nie ponoszę odpowiedzialnośći za popełnione szkody podczas demontażu gdyż nie jestem pewien czy dodrze radzę.
1.Upewnij sie czy wyłączyłeś zapłon najlepiej wyjmij kluczyk Na około radia powinieneś mieć ramkę. poprostu ją podwadż (ostrożnie) [ona jest na zatrzaski]
2 Na ramce masz żarówkę od info wyłączonej poduszki pasażera, możesz ją odłączyć (ale najlepiej nie odłaczaj) prawdopodobnie jak odłączysz i włączysz zalłon pojawi ci sie błąd poduszki (naprwić można komputerowo, serwis)
3. Powinieneś zobaczyć śrubki (odkręć je)
4. Ostrożnie wyjmij radio i wyciągnij kostki.
Jak masz nowe radio tej samej firmy i do marki samochodu to kostki powinny być takie same, ale radził bym do fachowca, żeby on ci wymienił kosztuje ale będziesz pewny, że czegoś nie zepsujesz. ps. zapomniałem o czymś?