Brak opisu
Na początku w lewym dolnym rogu koperty wpisujemy godność adresata, jeżeli jest to adres firmy, wówczas pod imieniem i nazwiskiem wprowadzamy nazwę firmy np. „Acme PLC„.
PLC oznacza Public Limited Company. Jeżeli nie posiadamy dokładnego adresu, należy w następnej lini wpisać nazwę budynku. Niektóre miejsca posiadaja jesynie nazwe budynku. W tym przykładzie wykorzystano „Acme House„, jako nazwę budynku.
W następnym wierszu wprowadzamy numer i nazwę ulicy. Posiadając takie dane nie musimy wpisywać nazwy budynku. W tym przykładzie “3 Lincoln Avenue” wykorzystano jako adres.
Dzielnicę wpisujemy w następnej linii. W tym przypadku “Hedle End” to nazwa dzielnicy w mieście. Jeżeli jest to małe miasteczko to oczywiście nazwa dzielnicy nie jest konieczna. Pod spodem drukowanymi literami wprowadzamy nazwę miasta np. “SOUTHAMPTON” Kod pocztowy wpisujemy w ostatnim wierszu: SO31 4NG.
Ostatnim krokiem jest wpisanie kraju. Napis ENGLAND umiejscowiony powinien być na samym dole, pod kodem pocztowym.
Do kerlen12 - piszesz "w lewym dolnym rogu koperty" - na obrazku nie ma nic w lewym rogu. To w końcu jak ma być?